Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Φατσοβιβλίο

Έχω βαρεθεί, έχω σιχαθεί κι έχω αηδιάσει με αυτή την παγκόσμια σκευωρία που λέγετε facebook.
Εκεί μέσα έχεις 1500 εικονικούς φίλους που ούτε καν γνωρίζεις και οι όποιοι σε κάνουν add μόνο και μόνο για να μπεις να δεις πόσο glamorous φαίνονται στις εκατοντάδες φωτογραφίες που βγάζουν με τη βαμμένη μούρη τους να σουφρώνει τα χείλη και να φοράει τεράστια γυαλιά Να τις θαυμάσεις να ποζάρουν έξω από τα πιο διάσημα κλαμπ της πόλης και να ζηλέψεις τα πανάκριβα ρούχα τους και την κορμάρα τους με μαγιό στις πισίνες. Και φυσικά θα βρεθούν αρκετοί που θα τις κάνουν tag στις φωτογραφίες και θα γράψουν ένα πρόστυχο σχόλιο από κάτω και αυτές τάχα χαριτωμένα θα του πούνε ''μην είσαι τόσο κάθαρμα' αλλά εννοείται πως δεν θα σβήσουν το σχόλιο. Και βεβαίως βεβαίως οι άλλες ανάλογες ψωνάρες που τις μισούν θα γράψουν ''είσαι θεά αγάπη μου και φτου σου'' αλλά θα βάλουν στο δικό τους προφίλ μια φωτογραφία που η άλλη κοπέλα βγήκε σκατά και αυτές κούκλες.
Πλέον μέχρι που φοβάμαι να βγάλω φωτογραφία γιατί ξέρω ότι της επόμενη ημέρα θα αναρτηθεί εκεί μέσα. Δεν πα' να βγήκες αλλήθωρος, με κόκκινα μάτια και τούρτα στα μάγουλα?Εκτός βέβαια και αν σπευσεις να εκβιάσεις πως θα βάλεις κι εσύ μια ανάλογη που έβγαλες προχθές και φαίνεται μια τρίχα από το μουστάκι που ξέχασαν να ξυρίσουν.
Έλεος δηλαδή, μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάσταση? Εγώ όμως δεν είμαι καλύτερη γιατί όλο λέω να το σβήσω αλλά έχω προωθεί Πως να αντισταθώ να γράψω την κακία μου κάτω από τις φωτογραφίες τους και να κάνω το χαζό τεστακι για το πόσο σέξι είσαι?

7 σχόλια:

  1. ας'τα να πανε ειναι το φατσοβιβλιο
    και εγω ενα μηνα τωρα το σβηνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ η ειλικρίνειά σου στην τελευταία παράγραφο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αξιες της μοίρας μας είμαστε τελικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hahaha... Μα ο μόνος λόγος που υπάρχει είναι η προβολή... Άρα ας τα να πανε που έχουμε καταντησει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιο θεσπέσιο όλων είναι να σε κάνουν add άτομα με τα οποία δε μιλιέστε, έτσι, για να έχουν χίλιους φίλους αντί για ενιακόσους ενενήντα εννέα. Το θαύμα του φατσοβιβλίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να' ταν μόνο αυτό στη ζωή μας!! Ωραίο και φιλόξενο το 'σπιτικό' σου! Θα τα ξαναπούμε όχι φυσικά μέσω του facebook!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο blog και πολύ ωραίες αναρτήσεις!!!
    Συνέχισε την καλή δουλειά!!!
    =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή