Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Εκνευρισμένη αναρτηση

Ποιος βλάκας είπε όταν θυμώνουμε να μετράμε ανάποδα απο το 10 για να ηρεμήσουμε? Καποιος τσαρλατάνος σίγουρα γιατι κι εγώ κι απο το 10 μέτρησα κι απο το 20 και απο το 100 και απο το 1000 και πάλι τιποτα. Έχω νευρα, πολλά νευρα, με εκνευρίζουν όλοι και όλα. Μου έφερε και η μάνα μου μια μπαλίτσα με ρύζι να τη ζουλάω όποτε έχω νευρα, στη μια βδομαδα έκανε πεντε τρύπες. Τελικά η μόνη λύση είναι να πάρω κανένα σάκο του μποξ να βγάζω το άχτι μου γιατι δεν με βλέπω καλα ούτε εμένα ούτε τους γύρω μου που φοβούνται και να μου μιλήσουν.
Ανοίγω την τηλεόραση και εκνευρίζομαι με τις ηλίθιες σειρές και τους ανικανους στα τηλεοπτικά παράθυρα, ανοίγω το pc και νευριάζω που κολλάει, μου μιλάει η αδερφή μου και νευριάζω γιατί μιλάει γρήγορα, με νευριάζει το φαγητό γιατί είναι ανάλατο, με νευριάζει η καθηγήτρια που είναι άχρηστη, με νευριάζει η διπλανή μου, το χαλασμένο καζανάκι, το τυχερό στυλό μου που έσπασε, τα πορτοκάλια που έχουν κουκούτσια, τα ψάρια που έχουν κόκαλά, το πλήκτρο ''ψ'' που δεν πατιέται εύκολα αυτή τη στιγμή, το ότι αρρώστησα και δεν αναπνέω με εκνευρίζουν ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ. Εκνευριζομαι που εκνευρίζομαι.
Δεν ξέρω τι φταιει, αυτες οι αναθεματισμένες ορμόνες πάλι, η κούραση τι? ΤΙ? Η μανα μου είναι πεπεισμένη να με πάρει σε ομοιοπαθητικό και αν-που δεν- θα είναι αποτελεσματικός θα πρέπει να με υποστούν για πολύ ακόμα. Τους καημένους.


2 σχόλια:

  1. Η συμβουλή μου? Σάκο του μποξ! Και μείνε μακριά από κινητό και γυαλικά άμα σου έρχεται να τα σπάσεις όλα. Θα το μετανιώσεις αργότερα (και θα εκνευριστείς παραπάνω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω για τη συμβουλη, θα το έχω υποψην μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή